Odzież z indywidualnym nadrukiem cieszy się ogromną popularnością. Z jej pomocą można podkreślić swój charakter, sprawić ciekawy prezent, ale też zadbać o odpowiednie uniformy. Te przydadzą się szczególnie w pracy czy w klubach sportowych. Zastanawiasz się nad założeniem hurtowni produkującej taką odzież? Chcesz prowadzić również stronę internetową, by ułatwić klientom zakupy na odległość? Sprawdź, co powinno znaleźć się na oficjalnej witrynie www Twojej hurtowni!
Po pierwsze: zadbaj o jasny opis całego procesu zamawiania
W przypadku hurtowni z odzieżą z nadrukiem niezwykle ważne będzie dokładne opisanie na stronie internetowej, jak wygląda cały proces zamawiania produktów. Specyfika tej branży tego wymaga. Klient musi przecież wiedzieć, co ma zrobić krok po kroku. Niestety nie jest to tak łatwa ścieżka, jak np. w przypadku zakupu klasycznej gotowej odzieży.
Już na stronie głównej możesz pokazać, w jaki sposób zamówić projekt czy gotowe produkty. Napisz dokładnie, co należy zrobić, a dodatkowo zostaw dane kontaktowe. W razie problemów potencjalny klient będzie mógł do Ciebie zadzwonić i dopytać o szczegóły.
Możesz też na stronie głównej przedstawić tylko skróconą wersję takiej instrukcji z przyciskiem podlinkowanym do innej zakładki, w której całość będzie opisana o wiele dokładniej. Uwierz nam, że to bardzo ważne. Jeśli klient wejdzie na Twoją stronę, jednak nie będzie wiedział, jak np. wgrać projekt czy złożyć zamówienie, niestety szybko zrezygnuje i odejdzie do konkurencji.
Po drugie: wyszczególnij, jakie opcje nadruku oferujesz
Osoby, które chcą zamówić odzież z nadrukiem w hurtowni, mogą, ale nie muszą znać się na rodzajach nadruków. Dla tych, którzy nie mają pojęcia, jak wygląda cały proces, przygotuj podstronę informacyjną. Umieść na niej informacje, jakie rodzaje nadruków wykonujesz w swojej hurtowni. Podaj ich nazwy, krótko wyjaśnij, co to znaczy, jakie są wady i zalety takiego rozwiązania, a także pokaż przykładowe zdjęcie.
Dzięki temu klient szybko podejmie decyzję, który wariant chce wybrać do swojego produktu. Po raz kolejny zalecamy pozostawienie w tym miejscu numeru telefonu, maila lub umieszczenie formularza kontaktowego. Gdy pojawią się jakiekolwiek wątpliwości, potencjalny zainteresowany z pewnością będzie chciał dopytać o szczegóły.
Po trzecie: przedstaw przykładowe realizacje
Aby klient wybrał akurat Twoją hurtownię odzieży z nadrukiem, musisz pokazać mu, że może Ci zaufać. Zadbaj więc o dużą ilość zdjęć wcześniejszych realizacji. Pokaż najciekawsze projekty i jeśli chcesz – krótko je opisz. Poinformuj, jaka technika została przy nich wykorzystana. Dzięki temu klient będzie pewny, że powierza zlecenie profesjonalistom.
Do tego możesz zadbać o krótką recenzję danego projektu, napisaną przez osobę, która ją zamówiła. To dodatkowo utwierdzi nowych klientów w przekonaniu, że warto wybrać akurat Ciebie.
Po czwarte: zadbaj o przyjazną dla użytkownika strukturę strony
Przy każdym sklepie internetowym ogromne znaczenie ma struktura całej strony oraz podział na kategorie. Posegreguj oferowane przez Ciebie rodzaje odzieży na odpowiednie grupy. Podziel ubrania według przeznaczenia lub modeli. Jeśli oferujesz produkty różnych marek, uwzględnij je w podziale na kategorie. Część klientów może bowiem szukać akurat odzieży jednej konkretnej firmy.
Przykładem dobrej struktury takiej strony jest przede wszystkim hurtownia https://abccotton.pl/. Od razu po wejściu na nią dokładnie widać, jakie produkty można oznakować swoim własnym nadrukiem. Wszystko jest dla klienta na wyciągnięcie ręki.
Dbając o te cztery najważniejsze aspekty, z pewnością zaprojektujesz przyjazną dla użytkownika stronę, która jeszcze bardziej zachęci do współpracy akurat z Tobą.