Najlepsze książki o e-commerce

książki e-commerce - warte uwagi tytuły

Sprzedaż w internecie z roku na rok rośnie. Ostatnie lata tylko nadały jej dodatkowego rozpędu. Pomógł w tym szybki rozwój urządzeń mobilnych, ale również pandemia, która ograniczała lub zniechęcała do stacjonarnych zakupów. W związku z tym wzrósł również popyt na książki e-commerce.

Fachowa literatura dostarcza bowiem praktycznej wiedzy na temat rozwoju własnej działalności handlowej w internecie. Dzięki niej można dowiedzieć się choćby tego, jak założyć sklep internetowy. Książka podpowie także ciekawe i skuteczne rozwiązania, które pomogą usprawnić sprzedaż i zwiększyć obroty. Wreszcie – może stać się inspiracją do postawienia na taką działalność. Warunek jest jeden: trzeba sięgnąć po dobre książki e-commerce. Przygotowaliśmy listę najlepszych.

Najlepsze książki e-commerce – 6 wartych uwagi pozycji

Książki e-commerce to szeroka kategoria tytułów, które mogą znacząco odmienić Twój biznes. Skorzystaj z rad i doświadczenia praktyków sprzedaży internetowej i wykorzystaj pełnię potencjału e-commerce!

„Biblia e-biznesu 3.0” pod redakcją Macieja Dutko

książki e-commerce - biblia e-biznesu 3.0
Książkę “Biblia e-biznesu 3.0” kupisz na https://www.osmpower.pl/biblia-e-biznesu-3.0-maciej-dutko

To trzecie wydanie bestsellera, który pomaga lepiej poznać i zrozumieć e-biznes. Książki tego typu czasami szumnie nazywają się podręcznikami, ale ten tytuł zdecydowanie zasługuje na takie miano. Już dwa pierwsze wydania rozeszły się błyskawicznie. A trzecie zostało jeszcze uzupełnione i odświeżone.

“Biblia e-biznesu 3.0” to 159 rozdziałów napisanych przez ponad 120 autorów. Całość zebrał Maciej Dutko, przedsiębiorca i specjalista od szkoleń. Na kartach tej książki o biznesie zebrał wiedzę na temat sklepów internetowych, ale także strategii biznesu w sieci, e-marketingu, internetowej komunikacji z klientem czy logistyki. Nowością jest dział poświęcony BHP w e-biznesie. Tę książkę powinien mieć na półce każdy internetowy sprzedawca.

„Sprzedawaj więcej” – Marcin Osman i Kamila Kruk

książki o e-commerce - sprzedawaj więcej
Książkę “Sprzedawaj więcej” kupisz na https://www.osmpower.pl/sprzedawajwiecej

Kamila Kruk i Marcin Osman to przedsiębiorcy internetowi, którzy od podstaw zbudowali wydawnictwo OSMPower. Na bazie własnych doświadczeń i wiedzy piszą różnego rodzaju książki o sprzedaży i marketingu. Ta jest jednak wyjątkowa.

Dostarcza bowiem konkretnych narzędzi, które można od razu wdrożyć we własnej działalności. To aż 100 gotowych strategii, które pomogą sprzedawać w mediach społecznościowych, ale również za pomocą tradycyjnych, bezpośrednich metod. Pomogą wprowadzić do naszych działań konkretne poprawki, które wymiernie wpłyną na wyniki. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, jak wypromować sklep internetowy, ta pozycja będzie strzałem w dziesiątkę.

Pomysły autorów powinny też pomóc w zmianie nastawienia na sukces. Warto wziąć sobie do serca przesłanie Osmana i Kruk: „nie wystarczy wiedzieć, przede wszystkim trzeba działać!”.

„AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji” – Mirosław Skwarek

książki e-commerce - ai w biznesie
Zamów ten tytył na https://www.osmpower.pl/ai-w-biznesie-jak-zarabiac-wiecej-dzieki-sztucznej-inteligencji-miroslaw-skwarek.

Technologie, które pozwalają rozwijać biznes, nieustannie się zmieniają. Jednak to właśnie o AI, czyli sztucznej inteligencji, jest bardzo głośno już od jakiegoś czasu. Wykorzystanie możliwości, jakie daje, pozwoli Ci sprzedawać jeszcze więcej i ograniczyć koszty generowane przez niektóre działania promocyjne lub w ogóle je zrealizować w przypadku braku funduszy. Otwiera to zupełnie nowe możliwości – jeśli nie chcesz pozostać w tyle, powinieneś zaznajomić się z „AI w biznesie”.

Nowe technologie pozostają jednym z głównych elementów, który napędza e-commerce. Książka Marka Skwarka to kompendium wiedzy na ich temat, które przyda się każdemu internetowemu przedsiębiorcy. Autor pokazuje, że AI ma moc stania się niejako Twoim „pracownikiem”. W ten sposób zmienia się spojrzenie na klasyczny sposób prowadzenia firmy i wykonywania codziennych zadań.

Autor pokaże Ci, jak wygląda wykorzystanie sztucznej inteligencji w biznesie i pomoże wycisnąć pełnię jego potencjału. Książki e-commerce z uwzględnieniem AI to bardzo ważna kategoria, która nie traci na aktualności. Dlatego warto włączyć choć jedną tego typu pozycję do swojej firmowej biblioteczki.

„Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy” – Dariusz Pichalski

książki e-commerce - wordpress woocommerce
Zainteresowała Cię ta pozycja? Czeka na Ciebie na https://www.osmpower.pl/wordpress-woocommerce-stworz-zyskowny-sklep-internetowy-dariusz-pichalski.

Chcesz samodzielnie stworzyć sklep internetowy? Z książką „Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy” stanie się to możliwe! Autor pokazuje, jak podejść do tego zdania, używając WordPressa i wtyczki WooCommerce.

Nie musisz być programistą – wystarczy, że wykorzystasz wtyczkę WooCommerce, która nada Twojej stronie internetowej cechy sklepu. Dzięki tej książce przejdziesz przez cały proces od początku do końca, aby na końcu cieszyć się samodzielnie stworzonym sklepem online. Jasne i konkretne porady pozwolą Ci podążać za autorem i szybko stworzyć własny sklep internetowy.

„Jak założyć sklep internetowy?” – Krzysztof Bartnik

jak założyć sklep internetowy? – krzysztof bartnik
Zakładanie sklepu internetowego nie musi być trudne – przekonaj się o tym dzięki tej książce: https://www.osmpower.pl/pl/p/Jak-zalozyc-sklep-internetowy-Krzysztof-Bartnik/257

Książki e-commerce dość mocno się od siebie różnią. Doskonale pokazuje to pozycja „Jak założyć sklep internetowy?” Krzysztofa Bartnika, w której autor przedstawia jeszcze szersze spojrzenie na ten temat, w porównaniu do książki Dariusza Pichalskiego.

Ten tytuł zawiera szereg istotnych porad, które sprawią, że szybko zaczniesz zarabiać, bez konieczności długiego oczekiwania na spłynięcie pierwszych zamówień. Bazuje na doświadczeniu i wiedzy praktyków handlu internetowego, dzięki czemu wskazówki są konkretne i wartościowe. Dowiesz się m.in. jaką platformę sprzedażową wybrać, jak załatwić wszystkie aspekty prawne i formalności oraz jak stworzyć bezpieczną i przyjazną klientom stronę internetową. To kompendium wiedzy dla każdego, kto stawia swoje pierwsze kroki w e-commerce.

„Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki” – Mirosław Skwarek

perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki – mirosław skwarek
Sprawdź tę popularną pozycję z kategorii książki e-commerce na https://www.osmpower.pl/perswazja-w-social-media-czyli-jak-sprzedawac-tam-gdzie-inni-zdobywaja-tylko-lajki-miroslaw-skwarek.

Każdy, kogo interesują książki e-commerce, musi dowiedzieć się, że nie warto opierać się wyłącznie na sprzedaży poprzez stronę internetową. Z powodzeniem można wykorzystać do tego także media społecznościowe, co doskonale pokazuje Marek Skwarek w książce „Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”.

Autor udowadnia, że Facebook i Instagram nie muszą służyć jedynie do zdobywania polubień. To istotny kanał, w którym przecież spotyka się sprzedawca oraz jego potencjalny klient. Musisz dowiedzieć się tylko, jakie perswazyjne sposoby mogą przekonać go do zakupu. A Marek Skwarek Ci w tym pomoże, zapraszając Cię do gry w sprzedawanie na 101 perswazyjnych sposobów.

Zaprezentowane powyżej książki e-commerce mają ogromny potencjał i mogą odmienić Twoje podejście do prowadzenia biznesu. Dołącz je do swojej firmowej biblioteczki, wprowadź prezentowane przez autorów rady i ciesz się rozwojem swojej marki online!

Najlepsze książki o e-commerce

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewiń na górę