Każda strona internetowa powinna spełniać określone funkcje. Jakie? Wszystko zależy od tego, jakiej branży oraz jakich produktów dotyczy. Tylko w ten sposób możliwe będzie odpowiednie zaprezentowanie usługi lub asortymentu. Bardzo ważnym elementem w tworzeniu strony jest m.in. poznanie odbiorców. Bardzo często o tym zapominamy i gdy myślimy o swojej wymarzonej stronie, tworzymy idealny jej wygląd i budowę w oparciu o nasz własny gust. A przecież to nie my będziemy kupować produkty czy usługi, lecz osoby z naszej grupy docelowej.
Do bardzo interesujących miejsc do promowania należą hotele. Strona internetowa hotelu musi pełnić funkcję jego wizytówki. Jeśli szukasz inspiracji, zajrzyj na https://www.bwkrakow.pl. Strona Hotel Kraków Centrum pokaże Ci dobre praktyki, które warto wykorzystać podczas tworzenia własnej strony www. A w tym artykule dzielimy się praktycznymi wskazówkami, które pokażą Ci, jak podejść do przygotowania strony internetowej i na jakie elementy warto zwrócić uwagę. Zapraszamy do lektury.
Informacje, informacje i jeszcze raz informacje
To zdecydowanie jeden z najważniejszych punktów, jeśli chodzi o tworzenie strony internetowej hotelu. Wszystkie niezbędne informacje o procesie rezerwacji, cenach ,a także oferowanych przez hotel udogodnieniach, np. strefie zabaw dla dzieci, muszą obowiązkowo znaleźć się na stronie hotelu. Warto zadbać również o ich odpowiednie umiejscowienie. Strona powinna być przyjazna dla użytkownika, dlatego ważne jest określenie, które informacje są dla niego najważniejsze na poszczególnych etapach wizyty na stronie.
Jeśli oferta hotelu skierowana jest do osób zamożnych i jest to miejsce o wysokim prestiżu, być może najistotniejsza będzie wygodna zakładka z rezerwacją oraz informacje o atrakcjach, udogodnieniach, a mniej ważna będzie oferta cenowa. Natomiast w przypadku miejsc bardziej budżetowych często warto mocno podkreślać cenę, która jest istotna dla odwiedzających. Tutaj dobrze mogą sprawdzić się wyskakujące banery z promocjami czy prezentujące ofertę cenową w korzystny sposób.
Jak więc widzisz poznanie grupy docelowej, o czym wspominaliśmy już wcześniej, jest niezwykle istotne. Pomocne w tym procesie może być także stworzenie person, które pozwolą jeszcze lepiej dopracować sposób komunikacji z odbiorcami, a także dotrzeć do tych elementów, które w ofercie są dla nich najważniejsze. Wtedy będziesz wiedział, na jakich elementach w pierwszej kolejności się skupić.
Daj poczuć, że warto zarezerwować pobyt
Na stronie internetowej hotelu powinny znaleźć się oczywiście również zdjęcia. Są one jej niezwykle istotną częścią. Pozwalają wzbudzić emocje, rozmarzyć się. A jak wiadomo, często sprzedajemy nie sam produkt czy usługę, ale to, jak klient będzie się czuć po ich zastosowaniu. I właśnie to można doskonale pokazać za pomocą fotografii.
Zdjęcia powinny być wysokiej jakości i pokazywać, jaki klimat panuje we wnętrzu. Oczywiście warto pokazać wszystkie udogodnienia i atrakcje, z których można skorzystać podczas pobytu. Nie należy jednak poprzestawać wyłącznie na zdjęciach wnętrz czy budynku zewnątrz. Są one ważne, jednak ciężko za ich pomocą wzbudzić emocje, które, jak wiesz, są niezwykle istotne. Dlatego warto na stronie internetowej hotelu wykorzystać zdjęcia, na których znajdują się ludzie. Dzięki temu faktycznie będziesz sprzedawał nie tylko pobyt w hotelu, ale także określone pozytywne doznania z nim związane.
Pokaż, że to dobra decyzja
Elementem, który może przekonać osoby zainteresowane ofertą hotelu do zarezerwowania pobytu, mogą być opinie gości. Jest to element, który zdecydowanie warto umieścić na stronie internetowej. Można je określić jako swego rodzaju kartę przetargową. Będzie ona tym czynnikiem, który ostatecznie przekona osoby wahające się. W opiniach zazwyczaj znajdują się bardzo realne opisy miejsca, atrakcji, ale także emocji, które towarzyszyły pobytowi. Często to właśnie one potrafią wpłynąć na odczucia osoby czytającej taki tekst, która stwierdza że sama pragnie się tak poczuć.